The child has one intuitive aim: self development
Jestem absolwentką chorzowskiego liceum im. Juliusza Słowackiego, w którym zauroczyłam się geografią. Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Nauk o Ziemi Uniwersytetu Śląskiego. Podczas studiów zajmowałam się zagadnieniem dendrochronologii. Uczestniczyłam w badaniach lawinisk w Tatrach Wysokich. Na studiach magisterskich zainteresowałam się zintegrowanym gospodarowaniem środowiska i tematyką hałd na obszarze Górnego Śląska. Ukończyłam studia podyplomowe z pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, na których zagłębiłam się w pojęcie międzykulturowości w szkole. Rozpoczęłam studia podyplomowe – Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Zafascynowana metodą Montessori podjęłam kurs Programu Szkolnej Edukacji Montessori w Polskim Instytucie Montessori. Od czasów szkoły podstawowej, prowadzona przez wspaniałych pedagogów, pragnęłam zostać nauczycielem. Wielokrotnie uczestniczyłam jako opiekun w obozach wakacyjnych dla osób niepełnosprawnych organizowanych przez Zakon Polskich Kawalerów Maltańskich. Wolny czas pożytkuję uprawiając wspinaczkę skałkową, zimą zaś drepczę po Tatrach Wysokich. Uwielbiam jeździć na rowerze szosowym, czytać książki biograficzne, kino czeskie i słuchać grającej na fortepianie młodszej siostry.
Recent Comments